SATS App
Du hittar QR-koden i appens meny under "Checka in".
Om du har en Apple Watch kan du också checka in via appen på klockan.
Du hittar all din genomförda träning under “Aktivitet” i din SATS-app.
Orsaken till att du inte kan boka dig på önskad klass kan bero på en eller flera av följande orsaker:
Du har inte tillgång till gymmet Du kan bara boka dig på gruppträningsklasser på gym som är inkluderade i ditt medlemskap. Om du önskar tillgång till ett annat eller flera gym än det du har tillgång till idag, kan du ändra ditt medlemskap under Min Sida.
Du har bokat dig på maxantalet gruppträningsklasser Du kan boka sju (7) dagar framåt från aktuellt klockslag. Du kan maximalt ha sex (6) gruppträningsklasser bokade samtidigt (och maximalt två samtidigt under en dag). Du kan boka via hemsidan, SATS-appen och på plats på gymmet. Du kan läsa mer om våra bokningsregler här: Bokningsregler
Du har inte tillgång till träningskonceptet Om du vill boka dig på MA-klasser behöver du först ha dessa klasser inkluderade i ditt medlemskap. För att lägga till dessa går du in på Min sida och ändrar ditt medlemskap.
Du kan logga in på din sida genom att klicka på "Logga in" längst uppe i högra hörnet.
Du loggar in med e-post eller medlemsnummer som användarnamn. Du använder samma användarnamn och lösenord i SATS app.
Om du har slutfört utmaningen och badgen inte dykt upp efter två dagar, rekommenderar vi att du raderar appen och laddar ner den igen. Dyker den ändå inte upp, rekommenderar vi att du kontaktar oss!
Hittar du inte det du letar efter?
Måndag - Torsdag: 09:00-16:00
Fredag: 09:00-15:00
Stängt 21 november
Måndag - Fredag: 9-12 & 13-15
Stängt 21 november