SATS App
Du hittar QR-koden i appens meny under "Checka in".

Har du Apple Watch kan du också checka in via appen på din klocka.
Du hittar all din genomförda träning under “Aktivitet” i din SATS-app.
Orsaken till att du inte kan boka dig på önskad klass kan bero på en eller flera av följande orsaker:
Du har inte tillgång till gymmet Du kan bara boka dig på gruppträningsklasser på gym som är inkluderade i ditt medlemskap. Om du önskar tillgång till ett annat eller flera gym än det du har tillgång till idag, kan du ändra ditt medlemskap under Min Sida.
Du har bokat dig på maxantalet gruppträningsklasser Du kan boka sju (7) dagar framåt från aktuellt klockslag. Du kan maximalt ha sex (6) gruppträningsklasser bokade samtidigt (och maximalt två samtidigt under en dag). Du kan boka via hemsidan, SATS-appen och på plats på gymmet. Du kan läsa mer om våra bokningsregler här: Bokningsregler
Du har inte tillgång till träningskonceptet Om du vill boka dig på MA-klasser behöver du först ha dessa klasser inkluderade i ditt medlemskap. För att lägga till dessa går du in på Min sida och ändrar ditt medlemskap.
Du loggar enkelt in genom att klicka på « Logga in» överst i högra hörnet eller på “Min sida” under.
Både e-postadress och medlemsnummer kan användas som användarnamn. Samma användarnamn och lösenord används för att logga in i SATS-appen.
Om du har slutfört utmaningen och badgen inte dykt upp efter två dagar, rekommenderar vi att du raderar appen och laddar ner den igen. Dyker den ändå inte upp, rekommenderar vi att du kontaktar oss!
Hittar du inte det du letar efter?
Måndag-Torsdag 13:00-16:00
Fredag 13:00-15:00
Måndag-Fredag 09:00-12:00