Frågor och svar
Varför genomförs ändringen?
För att göra det enklare för våra medlemmar att välja det medlemskap som passar deras behov, minskar vi komplexiteten i vår medlemskapsstruktur. Från och med den 3 juni kommer vi därför inte längre att erbjuda Nordiska- och dagtidsmedlemskap. I samband med denna förändring kommer vi att uppgradera medlemskapen för medlemmar som idag har dessa medlemskapstyper.
Vad händer med mitt medlemskap?
Vi uppgraderar ditt medlemskap så att du får tillgång till en ännu större del av det SATS har att erbjuda. Medlemmar som idag har ett Nordiskt medlemskap kommer att få sitt medlemskap uppgraderat till ett Premium-medlemskap, medan medlemmar med ett dagtidsmedlemskap får tillgång till gymmet under alla öppettider och alla dagar i veckan.
Du kan läsa mer om SATS Premium-medlemskap här!
Hur påverkas priset på mitt medlemskap?
Priset på ditt medlemskap påverkas inte av denna förändring. Du kommer därmed behålla det pris du har idag.
Jag har fram till idag haft en rabatt på mitt medlemskap (t.ex. student/företag). Kommer rabatten gälla även efter förändringarna?
Ja, du behåller samma pris och din nuvarande rabatt kommer följa med ditt medlemskap. Du kan läsa mer om våra olika rabatter och hur du registrerar detta på vår hemsida.
Hur länge får jag behålla det priset jag har idag?
Vi genomför alltid en årlig utvärdering av våra priser för att kunna upprätthålla ett varierat träningsutbud och en hög standard på våra gym. Den senaste bedömningen är nu genomförd och vi vill informera om att det inte kommer att ske några prisjusteringar för våra medlemmar inom en snar framtid.
Om medlemskapspriserna justeras vid ett senare tillfälle, kommer vi alltid meddela detta i enighet med våra villkor.
Kan jag göra ändringar i mitt medlemskap?
Du kan när som helst ändra ditt medlemskap via mina sidor. Nedgradering av medlemskapet träder i kraft efter slutet av nästkommande månad, medan uppgraderingar träder i kraft med omedelbar verkan.